Kreativitás, olvasás, zene, satöbbi - ahogyan a világot látom és megélem

Enci világa

Enci világa

Csábítások és csemegék

Egy pikáns és nagyon szerethető könyv

2015. március 31. - Enid66

covers_326053.jpgA sok-sok zenés poszt után kicsit vissza az olvasmányélményekhez! A könyves kihívás "vicces könyve" végül, több módosítást követően Tara Sivec amerikai írónő magyarul megjelent első regénye, a Csábítások és csemegék című könyv lett, amiről több ismerősömnél is nagyon pozitív véleményeket olvastam. A történetben és a regény stílusában sem kellett csalódnom, igazán vicces könyv, nagyon megszerettem, viszont a humoros stílus mögött mégis valódi emberi érzelmek, félelmek és aggályok húzódnak, a szereplők egyáltalán nem idealizált hősök, hanem hús-vér emberek, ugyanolyanok, mint bármelyikünk. 

A könyvvel kapcsolatos konkrét élményeken túl, további pozitívum, hogy egy újabb remek könyvet találtam, ami a Könyvmolyképző Kiadó gondozásában jelent meg - azt gondolom, nagyon jó úton haladnak a kiadónál, jó érzékkel nyúlnak a könyvekhez. 

Tara Sivec
Csábítások és csemegék (Csokoládéimádók 1.)
Könyvmolyképző, Szeged, 2014
376 oldal · puhatáblás · ISBN: 9789633990513

Fülszöveg:

Claire, a húszas éveiben járó, egyedülálló anyuka szeretne annyi pénzt összeszedni, hogy elindíthassa a saját vállalkozását, hogy a mocskos szájú, de (amikor alszik) imádnivaló kisfiának jobb életet biztosíthasson. Ezért kelletlenül beáll a legjobb barátnőjéhez, hogy segítsen szexuális játékszereket eladni.

zmiolbn-.jpegEgyszer csak felbukkan a városban Carter, Claire hajdani egyéjszakás kalandja, aki örökre megváltoztatta az életét. És bár egyedülálló csokoládéillatán kívül semmire nem emlékeszik Claire-ből, a lány gondoskodik róla, hogy ezúttal mély nyomot hagyjon a fiúban.

Carter leplezetlen döbbenettel veszi tudomásul, hogy van egy négyéves kisfia, Claire pedig attól pánikol, hogy álmai férfija rögtön menekülőre fogja majd, látva a terhességről árulkodó jeleket a bőrén és a nullához közelítő hálószobai tapasztalatát. Ám semmi ilyen nem történik. Ketten együtt mindent megtesznek, hogy eljöjjön számukra az „örökkön örökké”.

Az élet olyan, amilyenné teszed. Ha a tiéd vodkából, csokiból és vibrátorokból áll… hát legyen!

Élményeim a könyvvel kapcsolatban
Olvasásom: 2015. február 21., 20:38 → 2015. február 23., 02:24

Egyszerűen imádtam a könyvet, az egész történetet.
Sok jót hallottam róla, és mivel éppen egy könnyed, vicces könyvre vágytam, hamar elő is került a polcomról. Egyáltalán nem bántam meg, élveztem olvasni, alig két nap alatt „felfaltam”. A történet iszonyú vicces, nagyon jól megírt történet, gördülékeny, olvastatja magát, elég nehéz letenni. 3540575189_1102dea5f5_o.jpgA szereplőket nagyon megszerettem, igazán közel kerültek hozzám. Claire, az egyedülálló fiatal anyuka, Liz, a legjobb barátnő, aki Claire-ből is kihozza a dögös csajt, és a pasik, na őket egyszerűen imádtam! Carter, aki olyan cukin romantikus, hogy titkon szerintem mindannyian ilyenre vágyunk, Gavin, akinek már négyévesen kiforrott – és igazán vicces – kis személyisége van, és igen, én még Drew-t is bírtam, az ő kissé faragatlan stílusával együtt, amiről azért kiderül, hogy inkább csak egy burok, ami mögött egy igazi jóbarát és egy érző szív lapul (még ha jó mélyen is).

A történet azon kívül, hogy rendkívül vicces, az erotikus szösszenetek is nagyon jók benne, pont megfelelő arányban váltakoznak a humoros jelenetekkel, sokszor a saját bőrömön éreztem a bizsergést.
Tudom, hogy a regény egy sorozat első része, szerencsére azonban a könyv elég jól lett lezárva, így nem fogom a falat kaparni a folytatásokért, hogy „muszáj most azonnal!!!”, de majd ha megjelennek, biztosan el akarom olvasni azokat is! Muszáj lesz!

A bejegyzés trackback címe:

https://encivilaga.blog.hu/api/trackback/id/tr927314778

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása