Kreativitás, olvasás, zene, satöbbi - ahogyan a világot látom és megélem

Enci világa

Enci világa

DUDIK-os zenei élmények

Felfedezni új és régi-új kedvenceket

2018. június 19. - Enid66

Sziasztok! Ezúttal egy újabb zenés bejegyzéssel érkezem Hozzátok! Az elmúlt pár napban több téma is kering a fejemben,29542016_2102045803169087_4239554122491229196_n.jpg de ígérni már tényleg nem merek semmit, mert ahogy a blogom mutatja, nem vagyok valami jó házigazda, elég ritkán érkezem az új posztokkal... Hátha azért a többit is lesz hangulatom, energiám és kedvem megírni, ami most a fejemben van!

Most első nekifutásra megpróbálom összeszedni, hogy az idei DUDIK fesztivál (a Dunaújvárosi Egyetem  helyi fesztiválja) milyen zenei csemegékkel örvendeztetett meg engem, aki azért közel sem voltam teljesen elégedett az összeállított programmal.

Nem azt mondom, hogy nem lett jó a program, mert azt én is elismerem, hogy olyan húzónevekkel, mint a Tankcsapda, a Punnany Massif, a Magna Cum Laude vagy a Kowalsky, máshol is elég erős fesztivált össze lehet hozni, én inkább csak azt szeretném finoman jelezni, hogy a fenti nevek nem igazán tartoznak az érdeklődési körömbe, így elég kevés zenekar volt, akinek igazán vártam a koncertjét az idei rendezvényen... (Szerdán - csütörtökön - pénteken egy-egy zenekar, szombaton mondjuk három.)

A nyitónapon a Blahalouisiana koncertjével indult a fesztivál, viszont erre a fellépésre sajnos nem tudtam odaérni... Ezt nagyon sajnálok, mert nagyon szeretem a zenekart, viszont még nem voltam túl sok koncertjükön, jó lett volna, de Murphy barátunk elég jól dolgozott...

Azért szerencsére voltak olyan új és régi-új zenekarok, akiknek a koncertjén nagyon jól éreztem magam, és felírtam őket a képzeletbeli bakancslistámra!

Bagossy Brothers Company

 Ez volt az első alkalom, hogy hallhattam őket élőben, pedig már régóta készültem rá. Tavaly is játszottak már itt, Dunaújvárosban, de akkor, ha jól emlékszem, éppen a Volt-ra mentünk, vagy aznap jöttem haza, mindegy is, a lényeg, hogy akkor kimaradt a koncertélmény. Most megvolt mindkettő, a koncert, és az élmény is! ♥ Nekem élőben is tetszett, amit a srácok csinálnak, jók a rádióban játszott dalok (Van egy ház, Vakít a kék, Sanyi, Harmónikás vagy a Van ez a hely), de a számomra kevésbé ismert zenék is bejöttek, ezek közül hoztam most egyet Nektek megmutatni! Azt hiszem, érdemes figyelni a srácokra. Az meg már csak bónuszpont volt a csütörtöki koncert margójára, hogy Bagossy Norbival nagyjából azóta szerettem volna közös képet készíteni, hogy 2011-ben elénekelt egy Vad Fruttik-dalt az X-faktor színpadán... Szerencsére ez a fénykép is elkészült végre valahára!

Vad Fruttik

 Óriási és örök kedvenc, mióta 2014-ben először voltam Likó Marciék koncertjén! ♥ Nemrég megjelent a zenekar új albuma, amit bár nem hallgattam meg a koncert előtt, de azt sikerült megállapítanom, hogy a hallott új dalok kicsit másak, mégis tökéletesen felismerhetőek: van egy olyan sajátos Fruttik-hangszerelés, amitől teljesen egyértelmű lesz, hogy mi szól a rádióban. Nagyon-nagyon jó volt a koncert, minden egyes alkalommal rájövök, hogy mennyire imádom a Vad Fruttik koncerteket, olyan energia van bennük, hogy az hihetetlen! Ezen kívül még két jó pont a pénteki koncerthez: nem voltak hülye emberek körülöttünk (valahogy mindig megtalálnak minket, különösen Fruttik-koncerteken, tök idegesítően lökdösődnek, nincsenek tekintettel a többi emberre meg ilyenek - de szerencsére most elkerültek minket), a másik pedig az extra-vicces, és a rajongókkal über-jófej Likó Marci! Oké, nem mondom, hogy a színpadon is látott rozénak ehhez nem volt semmi köze, de Marci a koncert után annyira kedves és közvetlen volt, hogy hazáig vigyorogtunk az élménytől, mint a tejbetök! Kb. így:

35403081_1995210843844075_7342109260932710400_n.jpg

 

Cloud 9+

A tavalyi VOLT-os kiruccanás egyik legnagyobb felfedezése volt, hogy egy olyan stílusú zene, mint amit Szivák Zsoltiék játszanak ("az élőhangszeres rock/hiphop zenét ötvözik az elektronikus drum and bass és dubstep elemekkel"), egyáltalán érdekes lehet számunkra. Véletlenül keveredtünk akkor a koncertjükre, mert a hajnali órán már nem volt túl sok lehetőség, amiből választhattunk, de azt hiszem, nagyon is jó döntés volt, most pedig nagyon örültem, hogy ők is ellátogatnak a DUDIK-ra. ♥ Nem tudom, hogy más fesztiválokon is hasonlóan mostoha sorsuk van-e az aznapi első fellépőknek, de nálunk valahogy nem igazán menő az első koncertre kiérni, így a napi első zenekarnak mindig sokkal kellemetlenebb a dolga, alig lézeng a színpad előtt kb. 50-60 ember. Ugyanakkor a profik ezeket a koncerteket is tökéletesen komolyan veszik, ahogyan a Cloud 9+ is tette. Zsolti csomószor kijött a közönség közé - hozzáteszem, nem kellett nagyon tülekednie, tűrte a közös fotókat már a koncert közben, és a zene is totálisan a helyén volt! A viszonylag korai időpont ellenére is hatalmasat buliztam, és kiderült, igenis tudjuk kedvelni ezt a stílusú zenét is! Már alig várom a következő alkalmat, amikor mehetek Cloud 9+-ra tombolni!

KosziJanka

Úristen, valami tünemény ez a lány! A Margaret Island előzenekaraként léptek fel tavasszal a Galériában, akkor láttuk / hallottuk őket először élőben, a koncert közben pedig rájöttünk egyrészt, hogy néhány számot simán ismerünk a rádióból, másrészt hogy határozottan tetszik, amit csinálnak a srácok. Ráadásul Janka dunaújvárosi, így a neve nem volt teljesen ismeretlen, de korábban meg nem tudtam volna mondani, hogy milyen zenéket csinál... Egyébként adott ez a bűbájos lány, a szép lágy hangjával, mögéteszel néhány jó zenészt, plusz egy beatboxos DJ-t, na abból valami igazán különleges és nagyszerű sül ki. Dudikon is imádtuk Jankáék fellépését, nagyon jó ötlet volt két nagyszínpados koncert közé beiktatnunk, hogy meghallgassuk őket is! Még-még-még! Csak ajánlani tudom!

És a többi közös fénykép: 

A bejegyzés trackback címe:

https://encivilaga.blog.hu/api/trackback/id/tr4014054622

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása