Kreativitás, olvasás, zene, satöbbi - ahogyan a világot látom és megélem

Enci világa

Enci világa

Karácsonyi Gift Swap Raminál

Update: megérkezett az én csomagom is! :)

2016. december 22. - Enid66

dsc_0014.JPGAhogyan azt már korábban - a random tényes bejegyzésben - írtam, idén én is részt vettem a Stílus és egyéb blogon Rami által meghirdetett karácsonyi ajándékozásban. Egyelőre kicsit felemás élményeim vannak ezzel kapcsolatban, ugyanis ma "kell" közzétenni a bejegyzést az ajándékokról, de "hála" a posta ünnepek előtti túlterheltségének, és egyéb nehézségeknek, egyelőre még nincs nálam a csomagom... Viszont Rami olyan szerencsésen sorsolt, hogy én személyesen tudtam átadni a saját csomagom. (Frissítve: 12.23-án, még éppen karácsony előtt megérkezett az én csomagom is!)

Elsőként tehát írnék inkább egy kicsit arról, hogy Rami szerencsés kezének hála én Barbit ajándékozhattam meg, akiről hamar kiderült, hogy egy városban élünk, így sokkal személyesebb volt az egész, úgy örültem, hogy tudtunk találkozni, és láthattam a reakcióját, amikor bontogatta a dobozát. A csomagba viszonylag sok dolog került, de egyrészt úgy voltam vele, hogy ha már "megspóroljuk" a postát, akkor a "különbözetet" is az ajándékokra fordítom, illetve került a csomagba több olyan dolog is, ami kézzel készült, és legfeljebb papír kellett hozzá :) Úgy láttam, tetszett Barbinak a csomag, állítólag gondolatolvasó vagyok ;) Ez volt az általam készített csomag:gift_swap_barbi_insta.jpg

(Bocsánat, hogy csak ilyen bénán sikerült idevarázsolnom, de valahogy nem sikerült rájönnöm, hogy Instáról hogyan linkeljek, illesszek be képet...) Egyébként Barbi nagyon aranyos volt, ő sem tudott üres kézzel érkezni, így én is kaptam ajándékot! Úgy örültem ennek a cuki kis csomagnak: 15673315_10207975094523596_333130737_n.jpg

Az a csomag, ami pedig hozzám fog érkezni a gift swap keretében, igen kalandos történet, már az elejétől kezdve, szóval nem is csodálom, hogy kicsit megcsúszott az egész. Rami leveléből kiderült, az én meglepetésem Annamaritól érkezik majd, aki egyből a sorrend "kihirdetése" után felvette velem a kapcsolatot, én pedig azonnal válaszoltam is neki - vagy legalábbis azt hittem... A technika ördöge megtréfált minket, mert hiába van ugyanolyan postafiókunk, hiába válaszoltam közvetlenül az ő levelére, a rendszer szépen bedobta a levelem a levélszemétbe... De ez sajnos már csak akkor derült ki, amikor gyanúsan nem jött semmi hír Annamari felől, és 1-2 nappal a postázási határidő előtt ráírtam... Elvileg a csomag azóta már postára került, de az elsőbbségi feladás ellenére sem ért még ide. De várok tovább türelmesen, ha pedig szeretettel készült a csomag, akkor bármikor is érjen ide, biztosan örülni fogok neki. :) 

Természetesen, amikor megérkezik a csomag, kiegészítem majd ezt a bejegyzést, hogy lássátok, milyen ajándékokat kaptam! :) Szerintem amilyen döcögősen indult ez az egész, annál jobban fogok örülni, amikor végre a kezemben lesz a csomag!

Frissítés: ma, még éppen karácsony előtt megérkezett az én csomagom is Ancsitól, és hát úgy tűnik, a kalamajka folytatódott, az eredetileg megküldött csomag először visszaérkezett hozzá, és csak az ismételt postázást követően kaptam meg, de a lényeg, hogy végre itt van! :)

15683299_10207983548134931_1651022384_n.jpgA csomagban szinte csak olyan dolgok voltak, amiket Ancsi saját kezűleg készített (facebook-on itt találjátok a csodaszép műveit), a csodás karácsonyi képeslap tanúsága szerint egy ajakápoló stift és egy fahéjas szájfény rejtőzött a borítékban (első próba után úgy érzem, szeretni fogom őket), és két csodaszép "horgolmány": egy csillag alakú alátét és egy pici bébipolip! :) Ez utóbbival Annamari nagyon betalált, pedig erről szerintem tényleg nem írtam sehol - a kedvenc zenekaromhoz eléggé kapcsolódik a polipmotívum (is), így különösen örültem neki, azonnal fel is került a kulcstartómra. :) Az ajándékok között találtam még két kis virágmintás hajcsatot, amiket szintén Ancsi készített - majd igyekszem ezeket is hordani! ;) 

Mivel én is szívesen készítek különböző dolgokat, és nagyon szeretem a kézműves termékeket, legyen szó bármiről, így különösen értékelem, hogy ilyen szuper dolgokat kaphattam!

A csomagban rejtőzött még egy kis hópehely-dísz és egy aranyos medvés mécses, amit magamtól valószínűleg nem választottam volna, de amúgy nagyon jópofa, biztos szívesen fogom majd égetni a pihengetős téli estéken.

Ezúton is köszönöm Annamarinak ezt a kedves csomagot, remélem, mindenki hasonló pozitív élményekkel gazdagodott a gift swap során!

Egyúttal nagyon kellemes ünnepeket kívánok Mindenkinek! :)

A többiek bejegyzéseit pedig itt találjátok a gift swapról:

A bejegyzés trackback címe:

https://encivilaga.blog.hu/api/trackback/id/tr5412054097

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása