Kreativitás, olvasás, zene, satöbbi - ahogyan a világot látom és megélem

Enci világa

Enci világa

Lajhár és könyv, kell ennél több?

Megjelent az Első Magyar Könyves Meglepetés Doboz!

2017. november 18. - Enid66

bookasloth_logo.pngNem is emlékszem pontosan, hogy melyik facebook-oldalon jött először szembe velem a "Book a Sloth Club" elnevezésű kezdeményezés, mely Magyarország első könyves meglepetés dobozát ígéri az olvasás (és a meglepetések) szerelmeseinek, de engem a logóra választott édes kis lajhárral már az első pillanatban megvettek. Utánaolvastam, megrendeltem, és izgatottan vártam az első doboz érkezését. (SPOILER! A bejegyzésben leleplezem a doboz tartalmát!)

A meglepetésdobozok külföldön már régóta nagy rajongótáborral rendelkeznek, de hazánkban is egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek, bár én eddig leginkább smink / beauty, esetleg egészséges táplálkozás / étrendkiegészítés / egészséges nasi témában találkoztam hasonló dobozokkal, most viszont a Book a Sloth Club igyekszik meghonosítani a könyves ajándékdobozokat is. A dobozok lényege témától és tartalomtól függetlenül ugyanaz: az érdeklődő vásárló "előfizet" egy csomagra, de annak pontos tartalmára csak a doboz kibontásakor derül fény. 23592019_1672041452870833_774687467788277264_o.jpgKorábban egyébként nem rendeltem még más témájú dobozt sem, ez volt az első alkalom, ugyanakkor most folyamatban van már több másik rendelésem is, amiket szintén nagyon izgatottan várok. (Ezekről majd később!)

Ahogy picit körülnéztem, azt látom, hogy külföldön már a könyves dobozoknak is igen nagy rajongótábora alakult ki, a koncepció ötvözi az olvasás szeretetét a meglepetés erejével, és a Book a Sloth Club dobozai is ezt a vonalat fogják követni. Hazánkban először, Tőlük lehetett megrendelni az első könyves meglepetésdobozokat, a limitált darabszámban készülő csomagokra hipp-hopp (szerintem 1-2 óránál nem kellett több idő) lecsaptak a könyvmolyok, aztán pedig izgatottan vártuk az értesítést, hogy átvehetővé vált a csomagunk. A havonta megjelenő dobozokról csak annyit lehet tudni, hogy tartalmaznak egy könyvet és az adott havi tematikához kapcsolódó (könyves) ajándékokat. A BASC csapatának nem titkolt célkitűzése, hogy színvonalas hazai kézművesekkel (is) együttműködve az ajándékkönyvön túl is értékes és egyedi meglepetésekkel gazdagodjanak a doboz megrendelői. 

Az első könyves ajándékdobozokat ezen a héten hétfőn postázták, azonban, mivel balga módon nem házhoz szállítással, hanem átvételi pontos szállítással kértem (nem is tudom, miért tűnt ez jobb ötletnek), 20171118_124919.jpgígy sajnos picit később juthattam hozzá a dobozomhoz - addig pedig csak erősen reménykedtem, hogy nem futok bele valahol egy spoiler-be, és nem derül ki idő előtt a doboz tartalma, hiszen akkor éppen a dolog lényege, a meglepetés veszett volna oda... Szerencsére ezt elkerültem, és szerdán hajnalban már várt az értesítés, így még munka előtt beugrottam a csomagért - aztán egész munkaidő alatt szenvedtem, hogy nem tudtam, mi is lapult a dobozban.

De akkor lássuk is, mit rejtett az első könyves meglepetésdoboz, melynek témája az "Álom és varázslat" volt.

A könyv: Stephanie Garber - Caraval című kötetét rejtette a doboz, ami nekem mindenképpen pozitív meglepetés volt, mert még nem hallottam az írónőről és a könyvről sem igazán, de egy különlegesen gyönyörű, izgalmasnak ígérkező könyvet kaptam. Azért külön piros pont, hogy kemény fedeles könyvet kaptunk, a borítója pedig érintésre is izgalmas, ahogyan a különböző hatású textúrák találkoznak rajta. ♥ 

Az ajándékdoboz tartalmazott még több olyan ajándékot is, ami a könyvhöz kapcsolódott: kaptunk egy képeslapot az írónő aláírásával, egy matricát és két könyvjelzőt: az egyik a könyv borítóját idézi és papírból készült (ahogy néztem, többféle verzió került a dobozokba), a másik pedig egy magyar készítő - Petusa - kézügyességét dicséri, fém alkatrészekből, a könyv mottójával készült. 

Remember, It's only a game...

20171118_125121.jpgEzeken kívül volt még egy könyvjelző: a BASC csapat logóján is megtalálható lajhárral tervezett egy igazán aranyos kis könyvjelzőt Pallagi Virág, azt hiszem, ezt előszeretettel fogom majd használni. (Könyvjelzőből egyébként soha nem lehet elég, a lényeg, hogy mindig legyen kéznél néhány darab!)

A "varázslat" kulcsszónál már szinte borítékolni lehetett, hogy a dobozban biztosan lesz valami, ami Harry Potter varázsvilágához kapcsolódik - ez pedig nem volt más, mint egy Funko Pop kulcstartó, amiből nekem Albus Dumbledore figurája jutott. ♥ Könyves fotókon már nagyon sok ilyen figurát láttam a különböző regények szereplőiről, de nem gondoltam, hogy egyszer nekem is lesz sajátom. A kulcstartómra nem valószínű, hogy felköltözik majd, de a Harry Potter-gyűjteményem egyik első relikviájaként biztosan kiemelt helye lesz a könyvespolcomon.

A doboz másik kulcsszavához, az "Álom"-hoz kapcsolódóan két ♠ Alice Csodaországban ♣ tematikájú ajándékot is kaptunk. Az egyik egy képeslap volt, amiből én egy Őrült kalapost ábrázoló példányt kaptam - ahogy a posztolt képekből láttam, ebből is többféle került a dobozokba. (Aki egy kicsit jobban ismer, főleg az utóbbi időben, az azért érezheti, hogy ez mennyire murphy...♥) A másik ajándék egy picike, Alice-t ábrázoló medál, amivel kapcsolatban még gondolkodom, hogy a karkötőmön kapjon helyet, vagy esetleg egy nyakláncon, de valahova biztosan fel fog kerülni.

20171118_125408.jpgA könyves kiegészítőkön túl volt még egy csomag gyümölcstea is a dobozban, ami az olvasáshoz mindig hangulatos lehet, én is nagyon szeretek olvasás közben egy csésze finom teát szürcsölni.

Összességében azt gondolom, hogy egy szépen összeválogatott, színvonalas ajándékdobozt állított össze a Book a Sloth Club csapata a vásárlók, olvasók számára, a doboz tartalma számomra pozitív meglepetés volt, így mindenképpen fogok még rendelni tőlük újabb dobozokat. Persze annak mindig megvan a veszélye, hogy a csomagba olyan könyv kerül, amit már esetleg korábban megvettem, vagy nem igazán érdekel, vagy olyan kiegészítő, ami annyira nem nyeri el a tetszésemet, de ezt a kockázatot vállalni kell, ha az ember egy ilyen ajándékdobozhoz hasonló meglepetést szeretne magának. 

A decemberi meglepetésdobozt ma délelőttől lehetett megvásárolni, melynek témája a "Téli romantika" lesz, és karácsonyi ajándékként most kivételesen 2 könyv lesz benne - ezt már meg is rendeltem magamnak! Sajnos ezek a dobozok is elfogytak alig 3 óra alatt, ezért ha a későbbiekben szeretnétek majd Ti is dobozt rendelni, akkor mindenképpen figyeljétek a BASC oldalát, ahol nyomon követhetitek az aktuális híreket!

A bejegyzés trackback címe:

https://encivilaga.blog.hu/api/trackback/id/tr6913264033

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása