Kreativitás, olvasás, zene, satöbbi - ahogyan a világot látom és megélem

Enci világa

Enci világa

14 alter dal a szerelemről

Zenei válogatás Valentin-napra

2017. február 13. - Enid66

a_love_for_the_arts_by_delacorr.jpgSziasztok! Idén is eljött a Valentin-nap, ezért arra gondoltam, készítek Nektek egy zenei válogatást olyan zenékből, amiknek a témája elsősorban a szerelem. De ha egy kicsit is ismertek, sejthetitek, hogy nem nagyívű szerelmes áriákat, meg lassúzós romantikus dalokat gyűjtöttem, hanem olyan "alter" zenéket, amik alapvetően a szerelemről, de azért nem mindig a "minden rózsaszín, minden happy" hangulatról szólnak. Hiszen a szerelem pont ilyen sokszínű: sokszor elérhetetlen, vágyott érzés, van amikor keressük, van amikor teljesen átadjuk magunkat neki, de ha megleljük, akkor is okozhat fájdalmat, és könnyen el is veszíthetjük. De ettől függetlenül az egyik olyan alapvető érzés, ami nélkül nem érdemes élni. ♥♥♥ A dátumhoz igazodva jöjjön 14 dal a szerelemről, nem fontossági, szigorúan ábécé-sorrendben ;)

1♥ Anna & the Barbies - Álmatlan

"játsszunk szerelmest!
tudod, olyan veszedelmest!"

 

2♥ Bohemian Betyars - Csavargó

"Az ember úgy szép, hogy ha párban jár. Nekem is volt, kit szerettem,
Kezét mégis elengedtem, Most már hiába keresem." 

 

3♥ Budapest Bár - Ezt a nagy szerelmet

Szívfájdítóan gyönyörű... 

"Mert a nagy szerelmek nem gyógyíthatók, Jöjj, hazudj valami elfogadhatót.
Mondd, hogy fent jártál a csillagokban, azt is elhiszem, Csak jöjj, csak jöjj szívem."

 

4♥ ByeAlex - Még mindig...

Ha a Kedvesem után néhány évvel is Róla írsz dalt, olyan nagy gond nem lehet...
(bár végkicsengésében azért ez sem a legvidámabb szerelmesdal...)

"Még mindig rólad írok dalt,
úgy érzem te vagy minden hang.
De minden hang..."

 

5♥ Egyszercsak - Még bennem vagy

Már csak a cuki nyuszik miatt érdemes végignézni. :) (Azért a dal is tud valamit, a zenekarról fogalmam nem volt, de maga a dal mégis derengett valahonnan a múlt homályából.)

"Már nem tudom, hogy meddig tartasz, és hol kezdődöm én
Kimondanám, amit gondolok, de már hangom sem az enyém" 

 

6♥ Heaven Street Seven - Ez a szerelem

Elsősorban ebben a feldolgozásban ismertem és szerettem meg ezt a dalt.

"Ez a szerelem, Nem múlik sohasem
Tiszta, mint a jég, Egyszerűen szép"

 

7♥ Kiscsillag - Ha én lennék

Amikor tisztában vagy vele, hogy nem vagy tökéletes, ugyanakkor tudod azt is, hogy valakinek így is te lehetnél a nagy Ő...

"Ha én lennék a szerelmed, Biztos nevetnél néha
Persze nem többször mint most, Csak rosszabb vicceken"

 

8♥ Konyha - Szerelem

Legszívesebben idézném az egész dalszöveget...

"A szerelem óra, mi mindig delet mutat,
Város ahol sosem jártál, mégis tudod az utat"

"A szerelem ének, ima minden szájból,
Tükör hogy megtudd ki vagy igazából"

 

9♥ Magashegyi Underground - Arcok, utcák, nevek

"A városom nekem te vagy, még ha el is tévedek,
a szél a kabátomba kap, itt vagyok mindig veled."

 

10♥ Margaret Island - Eső

"Ha esik test a testbe feledkezve
bőrig ázva szeretkezne,
de végtelen csak veled lenne a történet."

 

11♥ Péterfy Bori - Rész egész

Mert a Szerelem című A.E. Bizottság-feldolgozás túl kézenfekvő lett volna...

"úgy szívom lényedet be én, mint légben szálló oxigént
egy Holdról visszatérő űrhajós"

 

12♥ Quimby - Sehol sem talállak

"csak a szerelem eleven elemem, valahol elveszett,
veszettül keresem,
sehol se talállak téged életem"

 

13♥ Szabó Balázs Bandája - Hétköznapi

"az élettel együtt csak te meg én hármasban fészkelünk,
és hagyom, hogy nézd, nézd, nézd és nem fér már semmi közénk,
a kezem s kezed közé, a kezem s kezed közé...." 

 

14♥ Zagar - Wings of love

"We will walk hand in hand
We won't talk, we won't cry
We'll be just sharing what's left of us" 

 

A dalokból készítettem Nektek egy listát, így egyben is meghallgathatjátok! Nektek vannak kedvenc szerelmes dalaitok ebből a zenei szcénából? Jöhetnek a további dalötletek! ;) 

A bejegyzés trackback címe:

https://encivilaga.blog.hu/api/trackback/id/tr5312252284

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása