Kreativitás, olvasás, zene, satöbbi - ahogyan a világot látom és megélem

Enci világa

Enci világa

Hajolj bele a hajamba, dúdold bele, hogy la bamba

Péterfy Bori a Galériában

2015. április 21. - Enid66

A Péterfy Bori & Love Band idén ünnepli nyolcadik születésnapját, ezt pedig mivel mással ünnepelhetnék meg, mint egy jó kis koncertturnéval - ennek keretében ellátogattak Dunaújvárosba is, és a Galéria Jazz  Klubban újabb fantasztikus hangulatú, teltházas bulit csaptak. Boriék rajongóinak jó hír, hogy hamarosan újra városunkba érkeznek, lesz tehát lehetőség pótolni / újrázni.

10422943_10153035383454712_7194241527903302696_n.jpg

A koncert kapcsán rájöttem, hogy szeretem azokat a zenekarokat, amelyek élén karizmatikus, olykor (csakis pozitív értelemben) igen őrült énekesnők állnak - Bori számomra egyértelműen ez a kategória. 20150418_231912.jpgLehet, hogy én vártam már tűkön ülve a koncertet, de engem már a legelső pillanatban magával ragadott a zene és a hangulat, és ez a lendület kitartott a ráadás utolsó üteméig. Volt minden, ami egy Péterfy Bori-koncertet igazán emlékezetessé tehet, Hajolj bele a hajamba, Vámpír, nyusziálarc, szexis, kissé magamutogató göncök, Bori a közönségbe vetette magát, a zenészek ezres fordulaton pörögtek, hatalmas volt a tombolás. Bevallom, volt néhány szám, aminél nekem nem ment tökéletesen a dalszöveg, de a lendület, a hangulat elvitt magával, és nem érdekelt, hogy nem mindig voltam teljesen képben a dalokkal. 

A koncert közben pedig az is kiderült, hogy nemsokára újra találkozhatunk Boriékkal, tehát ha valaki most lemaradt, vagy ott volt, de újra szeretne egy jót tombolni, semmiképp ne hagyja ki a Családi Hétvége keretében megrendezésre kerülő Ezer Lámpás Éjszakáját május 31-én, ugyanis a Péterfy Bori & Love Band biztosan érkezik!

A bejegyzés trackback címe:

https://encivilaga.blog.hu/api/trackback/id/tr467382310

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása