Kreativitás, olvasás, zene, satöbbi - ahogyan a világot látom és megélem

Enci világa

Enci világa

WAMP-os beszerzéseim

2017. november 21. - Enid66

wamp_logo.jpgMinden évben legalább egyszer elkap a késztetés, hogy meglátogassam az éppen aktuális "WAMP" dizájn vásárt, és legeltessem kicsit a szemem a legújabb kézzel készített csodákon. Az idei aktuális vasárnapi piacozás az elmúlt hétvégén tört rám, így hát vonatra pattantam, és WAMP-oltam egyet a Millenárison. Persze néhány ékszerrel megint gazdagabb lettem. :) Ha kíváncsi vagy a legújabb szerzeményeimre, olvass tovább!

De hogy mi is az a WAMP? A kezdeményezés honlapját idézve:

"Röviden, Vasárnapi Művész Piac. Bővebben, egy dizájn vásár, ahol magyar tervezők mutatkoznak be saját tervezésű, kisszériás termékeikkel, legyen az ruha, ékszer, kiegészítő, lakberendezési tárgy, fotó vagy akár gasztronómiai finomság. Mindezek mellett a WAMP egy olyan közösségi hely is, ahol találkozhat egymással alkotó, vásárló, fiatal, családos, kreatív szakember és érdeklődő laikus."

A WAMP kézműves kiállítóit a nyári időszakban egyébként a budapesti Erzsébet téren találhatjuk meg a meghatározott időpontokban, a vásár az őszies, hűvösebb időjárás beköszöntével a Millenárisra költözött - de emellett számtalan rendezvényen megtalálhatóak az alkotók, itthon és külföldön egyaránt. (A vásáron készült képet a WAMP facebook-oldaláról emeltem át.)23675114_10155384757179514_41145411714284057_o.jpg

A Millenárison berendezett vásár sorai között sétálva ezúttal is rá kellett döbbennem (mint minden hasonló alkalommal), hogy szép és jó dolog, hogy jó lenne kézműves magyar termékekkel körülvenni magunkat, ruhákat, kiegészítőket, lakberendezési tárgyakat is hazai készítőktől beszerezni, de nagyobb mennyiségben azért ezt nem mindenki engedheti meg magának. Persze teljesen megértem, hogy ezen termékek ára miért annyi, amennyi, hiszen nem tömeggyártásról van szó, kézzel, egyesével készül minden darab, minőségi alapanyagokból, sok-sok szeretettel és hozzáértéssel, és ha valaki mindezt hivatásszerűen űzi, akkor fedeznie kell minden gyártással és eladással járó kiadását, és meg is kell(ene) élnie, de a vásáron sétálva elgondolkodom, hogy ki akarok-e / ki tudok-e adni 20-30 ezer forintot pl. egy újabb táskáért, legyen az bármilyen csodaszép is... 

De meg kell hagyni, tényleg nagyon sok szép terméket láttam, a nálam lévő készpénz határain belül az alábbiakra csábultam el végül: 

Kontur fashion

A márka névadójának, Kontur Rékának kézműves bőr kiegészítői már a Wamp beharangozói során felkeltették a figyelmem, a csodás ékszerekkel a személyes találkozás is szerelem volt első látásra, így két pár új fülbevalóval gazdagodtam Réka által (Sajnos a hajlított füli színét egyáltalán nem sikerült visszaadnom, csodaszép fehéres-aranyos-csillogós!). Az ékszereket és táskákat a Wamp-on kívül webshopban is beszerezhetjük, de a márkának van saját showroom-ja is.

20171121_213116.jpg

REkreáció

Ezek a termékek több szempontból is érdekesek, és figyelemre méltóak: egyrészt mert elektronikai és informatikai eszközök, számítógépek alkatrészeinek kreatív újrahasznosításából születnek, másrészt a Máltai Gondoskodás Nonprofit KFT 20 hátrányos helyzetű, megváltozott munkaképességű munkatársa dolgozik az ékszerek előállításán. Révai Krisztina mentor, ékszerkészítő először hozta el a számítógépek alaplapjaiból készült ékszereket a WAMP-ra, azt gondolom, különleges színfoltja ez a kézműves kínálatnak. Az ékszerek formabontóak, szépek, megvásárlásukkal pedig még támogatjuk is a szervezet működését. A nyomtatott áramkörös ékszerekből végül egy medált és egy gyűrűt választottam (nehéz döntés volt), mindkettő szép lila! (Látszik, mennyire értek a hardveres dolgokhoz: megkérdeztem, hogyan festik az alapanyagokat, hogy ilyen szép színesek lesznek - mire Kriszti közölte, hogy nem kell őket festeni, mert alapból ilyen színesek...)

20171121_213356.jpg

Brigit Leaf Jewelry

Ezek a csodás ékszerek a Woody wood Sunglasses oldalvizén kezdenek el megszületni. (Ennél sokkal több és részletesebb információt nem sikerült találnom róluk.) A szépséges és valódi fából készült fülbevalók persze teljesen elvarázsolták a fülbevaló-mániás énemet, így egy újabb pár ékszerrel lettem gazdagabb.

20171121_213249.jpg

 

Judy Poster Shop

Judy fantasztikus és bájos grafikáit már régebb óta csodálom az interneten, és szerencsére nyár óta már itthon is van egy-két darabom - nyáron még le sem szálltunk a buszról a Művészetek völgyében, amint megláttam a Judy Poster standját, tudtam, hogy végre jól bevásárolhatok (ennek eredménye látszik az első képen). Ahogy a WAMP-on végigmentem, és megláttam, hogy itt is árulnak, újra nagy örömmel vetettem magam a szebbnél szebb grafikák közé. Ezúttal egy csajos képeslappal és egy cuki kaktuszos hűtőmágnessel leptem meg magam. (Mivel külön fésülködő vagy sminkasztalom sajnos nincs, azt még ki kell találni, hogy a fürdőszobába ki tudom-e tenni valahova a képeslapot úgy, hogy a párás levegő se tegyen benne kárt...) Egyébként a weblapon / webshopban érdemes végigböngészni a teljes kínálatot! 

20170809_191114.jpg  20171121_213657.jpg

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://encivilaga.blog.hu/api/trackback/id/tr6813344151

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása