Kreativitás, olvasás, zene, satöbbi - ahogyan a világot látom és megélem

Enci világa

Enci világa

Harry Potter-relikviák egyenesen Angliából

Első Orshy-boxom

2017. december 05. - Enid66

20171204_210140.jpgKorábban - a könyves meglepetés-boxos bejegyzésben - már említettem, hogy több ajándék-dobozt is rendeltem, ezek közül az egyik tegnap érkezett meg Angliából, az Orshy Cosmetics jóvoltából, telis-tele Harry Potteres kiegészítőkkel! Kíváncsiak vagytok, hogy milyen szépségeket kaptam?

Későn érő Harry Potter-fanatikusként 1-2 hónappal ezelőtt irigykedve néztem végig a Primark üzleteinek HP-es kiegészítőit, ruháit és egyéb lakberendezési szépségeit, aztán szomorúan jöttem rá, hogy Magyarországon nincs boltjuk (na jó, azért ez nem volt teljesen új infó), és nem is lehet neten rendelni a termékeiket, úgyhogy fájó szívvel, de lemondtam arról, hogy nekem ilyen cuki kis dolgaim lesznek.

De akkor szembejött Orshy facebook-oldalán a felhívás, hogy ezúttal - a kozmetikai meglepetés-boxokon túl - Harry Potter témájú dobozt is lehet rendelni, korlátozott számban, és nem kimondottan sminkes-"testápolásos" termékekkel. 23800186_1723221811077853_1640989959124307698_o.jpgAmikor rendelhetővé vált a box, nem gondolkodtam sokat, írtam gyorsan egy kommentet, hogy lefoglaljak magamnak egy ilyen dobozt, és szerencsére sikerrel jártam, így a fizetést és a szükséges egyeztetést követően már nem volt más dolgom, mint várni, hogy megérkezzen a csodacsomagom! 

A Harry Potteres meglepetés-boxom végül tegnap bereppent az ablakon! ♥ Délelőtt meló közben még csak néhány lopott pillantást tudtam vetni a csomag tartalmára, aztán munka után végre belevetettem magam a borítékba! Hát, tényleg csoda dolgokat kaptam, azt hiszem, Orsi kifosztotta nekünk a Primakt-ot :) A meglepetés-box ezúttal nem klasszikus dobozként érkezett, hanem egy csodaszép HP-es táskába volt belepakolva a többi meglepetés! Ezen kívül a csomag tartalmazott még egy aranyszínű neszeszert (vagy borítéktáskát - felhasználástól függően), egy pihe-puha itthoni cipőt / mamuszt, egy ékszerszettet (fülbevalókkal, 2 karkötővel és egy nyaklánccal - mind-mind a varázstörténetre utaló motívumokkal), egy griffendéles kulcstartót, a Roxfort házainak színei által inspirált glitter szettet, egy igazi angol teafiltert és egy Harry Potter-es karácsonyi üdvözlőkártyát. Nézzétek, mennyire csodaszépek! Lapozzátok végig a galériát:

Úgy tűnik, sikerült bevonzanom a Primark HP-kollekcióját, és Orsi által mégis hozzájuthattam sok-sok szép darabhoz. Orsi egyébként Angliában él, és egyéb elfoglaltságai mellett elhatározta, hogy segít a magyar lányoknak, hogy messzeföldön híres szépségüket olyan termékekkel is tovább tudják hangsúlyozni, melyekhez a magyar boltokban nem, vagy csak igen nehezen lehet hozzájutni. A facebook-oldalán érdemes körülnézni, a megvásárolható kozmetikumokról tájékozódni, illetve a személyre szabott meglepetés-boxokról szóló információkhoz is itt juthatunk legkönnyebben. Én ezúton is köszönöm ezeket a csodás Harry Potter-kiegészítőket!

A bejegyzés trackback címe:

https://encivilaga.blog.hu/api/trackback/id/tr9913429553

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása