Kreativitás, olvasás, zene, satöbbi - ahogyan a világot látom és megélem

Enci világa

Enci világa

Random tények rólam

2016. november 17. - Enid66

things-about-me.jpgSziasztok! Újra itt. Igyekszem tartani magam ahhoz, hogy újraélesztem a blogot ;) Nem gondolom, hogy bármikor is olyan komoly blogger leszek majd, hogy különböző kihívásokat meg "tag"-eket teljesítsek, de titkon bízom abban, hogy ha most nekiállok a blog újraélesztésének, akkor talán több emberhez el fognak jutni a gondolataim - elsősorban ezért gondoltam arra, hogy megosztok Veletek néhány "random" tényt magamról, hogy egy kicsit többet megtudjanak rólam azok is, akik csak most keverednek ide az oldalra.

Nem mellesleg találtam egy nagyon jó kezdeményezést, a Stílus és egyéb... elnevezésű oldalon, ahol Rami már nem először hirdette meg Gift Swap akcióját, ami nagyjából a klasszikus iskolai karácsonyi "húzás" (amikor megajándékozod azt, akinek a nevét kihúztad) modern verziója, annyi eltéréssel, hogy itt tudni fogjuk előre, hogy kitől érkezik majd az ajándék :) Szóval arra gondoltam, hogy ez a poszt majd annak is nyújthat egy kis támpontot, illetve lehet ihletforrás, aki nekem fog ajándékozni. Én már nagyon várom ezt a kis ajándékozósdit ;)

Nem terveztem konkrét számot, hogy hány tényt, vagy információt szeretnék megosztani magamról, majd alakul menet közben. :) 

1. Kedvenc színeim a lila és a zöld. Ez "szolidan" látszik itthon a lakásban is, a szoba falai lilák, a fürdőben a csempe és a kád zöld. :)

2. Kajában nem vagyok igazán válogatós, bár azért vannak dolgok, amiket nem szeretek egyáltalán (pl. a sütőtök - általában senki nem érti, miért...), vagy olyanok, amik helyett, ha lehet, inkább választok valami mást. Legnagyobb kedvenc a rakott krumpli, és a pacalpörkölt. De pl. krumplis tészta is jöhet bármikor, főleg céklával.

15109388_1215183188527749_1517473936249147270_n.jpg3. Szeretem a színes körmöket (bár a mostani éppen nem annyira színes...), de azt már meguntam, hogy nagyjából az első mosogatásig maradt meg rendesen a lakkom, bármennyire igyekeztem vigyázni rá, úgyhogy már lassan 2,5 éve folyamatosan géllakkom van. :) Szegény körömlakkjaim elárvultam sírnak a szekrényben, csak nagyon ritkán kerülnek fel a lábkörmeimre.

4. Tusfürdő-mániában szenvedek. Na jó, szenvedni azért nem szenvedek. :) Mindig annyiféle van itthon, hogy nem tudok annyit fürdeni / tusolni, hogy elfogyjon, valahogy mindig előbb jön az utánpótlás. Egy jó illatnak, egy cuki flakonnak csak nagyon nehezen tudok ellenállni. Ugyanolyan tusiból szinte sosem veszek többet, annyi jó van! :) 

5. Ha már illatok: gyümölcsös illatokból jöhetnek az édesek és a fanyar, citrusos, friss illatok is, és nagyon szeretem a vattacukor-illatú édes dolgokat, de pl. a vaníliás, vagy virágos illatok nagyon nem jönnek be (a gyöngyvirág illatával kb. a világból ki lehetne kergetni...) Persze ilyenkor a tél meg a karácsony közeledtével jöhetnek a fűszeres, fahéjas, mézeskalácsos "ízek", gyertyák, illatosítók. Ja, gyertyák, mécsesek minden mennyiségben!

6. Életem a zene. Bár arról nem tudok, hogy bármi ilyesmihez lenne tehetségem, de például rajongani, meg koncerten első sorban ugrálni nagyon jól tudok. :) Mostanában főleg magyar alternatív zenéket hallgatok, illetve ilyen koncertekre járok, de azt hiszem, ez kiderült a korábbi bejegyzésekből is - még ha mostanában nem is írtam friss posztokat. (Mondjuk blogíráshoz, olvasáshoz, egyéb figyelős dolgokhoz sajnos egyáltalán nem jók a kedvenceim, mert eléggé "szöveg-centrikusak", így nem nagyon tudom csak háttérzajnak hallgatni őket.)

7. Akárhányszor meg tudom nézni a  Mamma mia! filmet :) (legalábbis eddig úgy néz ki...) Nem azt mondom, hogy egymás után, végtelenítve, de ahányszor megy a tv-ben, vagy évente 1-2 alkalommal biztosan előkerül, de a fősuli alatt volt olyan időszak, amikor kb. hetente megnéztük, és azóta sem untam meg. Ugyanakkor a musical nem lett akkora szerelem, mint amit vártam tőle, valahogy nem tudott magával ragadni.

8. Az eredeti hajszínem valami "seszínű" barna. Voltam már sötétbarna és szőke is, most már kb. 6-7 éve a sötétvörös különböző árnyalataiban pompázok - nem szándékozom visszaváltani az eredetire, szeretek vörös lenni.

9p1300568.JPG. Állatkertbe bármikor tudnék menni. Imádom az állatokat nézegetni, közben nagyokat sétálni, bár tudom, hogy az állatkáknak azért az állatkertben nincs a legjobb helyük, de igazából lehetne sokkal rosszabb is. :) Itthon nincs saját háziállatom, bár próbálkoztam vele korábban, nem úgy alakult, ahogy terveztem. Nem is vagyok itt a lakásban túl sokat, talán így a legjobb. Bár valami halacska biztosan cukin elúszkálna az akváriumában... ;)

10. Hintázni kisgyerek korom óta nagyon szeretek, még ha mostanában nem is nagyon szoktam. Pedig mi még nem is az EU-konform játszóterekre jártunk, mégis felnőttük, különösebb maradandó sérülések nélkül... Bár, egyszer leestem egy űrható alakú mászóka felső emeletéről, fel is repedt az állam... :D 

11. Mint a legtöbb csaj, szeretem nagyon a mindenféle sminkcuccokat, bár jó sminkesnek azért biztos nem nevezném magam... Még ennyi év után is nagyon kezdőnek tartom magam, leginkább a szememet sminkelem. Ettől függetlenül sorra veszem a rúzsokat is, amik aztán az istenért nem akarnak szépen fent maradni a számon, így általában 1-2 próbálkozás után továbbpasszolom őket... 

12. Nem szeretem a "kötelező" dolgokat - ezért van az, hogy több zenei kedvencemet is csak jóval később fedeztem fel magamnak, mert nehogy már azért szeressem a Quimby-t, mert ők is abba a suliba jártak, ahova mi (de szerencsére jött egy Budapest Bár koncert...), vagy azért hallgassak 30y-t, mert mindenki szerint ők most a legmenőbbek. És bármennyire hihetetlen, még nem olvastam egyetlen Harry Potter könyvet sem és a filmeket sem láttam... Még. Már gondolkodom, hogy elkezdem az első könyvet.

13. Szeretem a kis cuki izéket, amiknek semmi hasznuk, vagy legalábbis általában elképzelésem sincs, hogy mire fogom őket használni. Egy cuki kis plüss, vagy valami kis helyes irodaszer, színes bájos kis figurák, mütyürök, amik remekül fogják a port a polcon, ahova nyilván ki kell őket ültetni. Kis angyalkák, hógömbök, mécsesek, bólogató virág az ablakpárkányba, ilyesmi.

14. Bár tősgyökeres dunaújvárosi vagyok - itt születtem, itt jártam sulikba, itt is dolgozom -, imádom Budapestet. Nyilván vannak olyan dolgok, amiket kevésbé szeretek benne ("kartondoboz nappalik" az aluljárókban, állandó rohanó tömeg a Nyugatinál...), ugyanakkor mindig magával tud ragadni a pörgésével, csodás épületeivel, esti fényeivel...

p1080349.JPG15. Ha már utazás, kirándulás, akkor muszáj megemlítenem a Duna-kanyart is, ami szintén hatalmas szerelem... Szentendre a kanyargós kis utcáival (bár nem is tudom, hogy ez már Duna-kanyarnak számít-e...), Visegrád a fellegvárával, az esztergomi bazilika, a Rám-szakadék, a kilátás Dobogókőről, az őszi színekben pompázó dombok, van az egésznek egy olyan hangulata, hogy már ha csak rágondolok is, fülig ér a szám... Mikor indulunk?! (Bár szerencsére munkából kifolyólag néha járunk Vác-Szob-Márianosztra környékén, a látványt olyankor is imádom, de azért mégsem az igazi... :)

16. Ezüst, csakis ezüst - már ha kiegészítőkről vagy dekor cuccokról van szó. Na jó, nem ennyire szigorú a dolog, bár az arannyal szemben az esetek kb. 99 %-ban az ezüstre szavazok... Talán ékszerben van néhány arany(színű) cuccom, de sokkal jobban szeretem az ezüstön túl a bronzos vagy antikolt hatású dolgokat, vagy a színes, feltűnő darabokat.

17. Az utóbbi egy-másfél évben engem is eléggé elkapott a színezési láz, ami már szinte a csapból is folyik. Elég jól feltankoltam könyvekből (na jó, "csak" 5-6 db figyel a polcon), ezekkel azt hiszem, jó ideig elleszek. Szeretem, mert kikapcsol, ellazít, színezés közben igyekszem az agyam is kikapcsolni, és csak erre koncentrálni. Mondjuk általában nem haladok valami gyorsan, szeretem kidolgozni a részleteket.

18. Nem igazán szeretem a dióféléket, és a tojásfehérje-habos dolgokat... Viszont a macaron (ami tulajdonképp ebből a kettőből készül) már első alkalommal óriási szerelmem lett.

20160714_140939.jpg

Egyelőre ennyi infót hoztam Nektek, remélem, nem untattalak Titeket túlzottan. Ha kíváncsiak vagytok, kérdezzetek, vagy írjátok meg, mi az, amiről szívesen olvasnátok Enci világában! Köszönöm a figyelmet! :) 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://encivilaga.blog.hu/api/trackback/id/tr2711958863

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása