Kreativitás, olvasás, zene, satöbbi - ahogyan a világot látom és megélem

Enci világa

Enci világa

2016-os visszatekintő

2017. január 01. - Enid66

2016.jpgSziasztok! Ez a nap is eljött, újra átléptünk egy új évbe, amikor akaratlanul is számot vetünk az elmúlt időszak történéseivel, összegzünk, esetleg levonjuk a következtetéseket, és bizonyos dolgokban elhatározzuk, hogy ezután bizony máshogy fogjuk csinálni. Én így első nekifutásra azt próbáltam meg egy kicsit összegyűjteni, hogy milyen volt a 2016-os évem. 

Szerencsére 2016-ban sem unatkoztam, bár ez az év a munka szempontjából igazán gyilkos volt, de talán éppen ezért volt, hogy a különböző koncertek, barátokkal való találkozások lehetősége méginkább fontossá vált, leginkább ezek tartották bennem a lelket, hogy túléljem a hétközbeni hajtást. :) 

- 2016-ban végül 58 koncerten voltam (lehetett volna néhánnyal több is ez a szám, év vége felé több alkalommal volt olyan, hogy egy nyugisabb, pihenősebb este érdekében inkább kihagytam egy-egy bulit). 15841251_10208050492128489_1382188725_n.jpgVolt sok emlékezetes koncert az év során (szeretnék majd ezekről egy külön posztot is írni), főleg Budapesten voltunk, de azért szerencsére itthon Dunaújvárosban is voltak bulik. A DUDIK-ot és az EFOTT-ot ebben az évben is végigbuliztuk, bár az időjárás nem volt kegyes hozzánk...
Legtöbbször - mily' meglepő - Magashegyi Underground és Konyha koncerteken voltam, előbbin 12, utóbbin 7 alkalommal, Vad Fruttik koncerten ötször, Beck Zoli vagy 30y fellépésen négyszer, WellHello-n háromszor, minden más zenekar eseményén csak egy-két alkalommal... Új kedvencet idén nem igazán találtam magamnak, viszont a korábbi sorrendek kicsit átrendeződtek.

- Kommunikációs végzettségem ellenére nem vagyok egy tipikus szereplőt típus, ennek ellenére részt vettem egy videós felvételen a Magashegyi Undergrounddal, ahol néhány szerencsés rajongó együtt énekelhette el a zenekarral a Végtelen kékség című dalt. 

- Olvasásban sajnos nem voltam valami eredményes idén, így utólag nem is bánom, hogy nem kezdtem semmilyen konkrét kihívásba, biztosan elhasaltam volna... Vettem ugyan 69 könyvet, de végigolvasnom csak 17-et sikerült (összesen kb. 4934 oldalt - a moly.hu statisztikái szerint). De legalább 2016-ban 2x is eljutottam Lakatos Levente dedikálására! Remélem, 2017-ben sikerül majd kicsit feljebb tornászni az olvasásra vonatkozó számokat - bár azt hiszem, ezen a Harry Potter-sorozat sokat fog segíteni ;) 

- Elég sok sorozatot néztem idén, leginkább ezért olvastam ennyire keveset. A sorozatokról sajnos nincs semmilyen kimutatásom, de a teljesség igénye nélkül, az alábbi sorozatokat követtem, illetve kezdtem el, vagy néztem újra: Criminal Minds, Modern Family, Pretty Little Liars, Younger, 2 Broke Girls, Big Bang Theory, (...).7690664e4b6573810f696fdfcf345605.jpg

- Év vége felé újrakezdtem a blogot, amit továbbra is szeretnék életben tartani, ahogyan az olvasmányaimat is szeretném megint egy kicsit jobban dokumentálni, ahogyan eredetileg is terveztem, még valamikor a 2015-ös év elején... 

- Sajnos a kreatív tevékenységem 2016-ban kissé háttérbe szorult, nagyjából kimerült néhány színezésben, valahogy mostanában nem jött az ihlet - remélem, ez is változni fog...

Egyelőre ennyit az én 2016-os évemről, remélem, a 2017-es legalább ilyen mozgalmas lesz, az élet minden területén, bár szeretnék is változtatni néhány dologban, kicsit áthelyezni a hangsúlyokat. Meglátjuk, mit és hogyan sikerül.
Nektek milyen évetek volt 2016-ban? 

A bejegyzés trackback címe:

https://encivilaga.blog.hu/api/trackback/id/tr7812088905

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása